Druga część relacji z Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie. Fotografie przedstawiają niektóre eksponaty. Oprócz ekspozycji taboru, w muzeum obejrzeć można zbiory, zgromadzone w salach muzealnych.
Drezyny wąskotorowe.
Makieta w skali "N", w budynku muzeum.
Model lokomotywy "Husarz" PKP Intercity.
Parowóz CD5
Parowóz CD3
Parowóz Cn2t-3332
Parowóz Px48-1748
Parowóz CD3
Lokomotywa spalinowa WLs75 ze składem wagonów z Kopalni Osiny w Poraju.
Półautomatyczne sprzęgi pomiędzy wagonami.
Parowóz CT8 oraz wagon pasażerski Ch 1143.
Parowóz Tw53-2565.
Wagon - transporter do przewozu wagonów normalnotorowych po wąskim torze.
Krzyżownica toru normalnego z wąskim.
Po wycieczce pociągiem muzealnym, istniała możliwość przejazdu drezyną ręczną po terenie muzeum.
Drezyna na tor normalny (1435 mm).Drezyna wąskotorowa.
Drezyna wąskotorowa.
Drezyna normalnotorowa "Warszawa".
Parowóz Px29-1708.
Lokomotywa
elektryczna Siemens. Zbudowana została w roku 1898 na tor 785 mm. w
fabryce Siemens. Do roku 1992 pracowała w hucie "Zygmunt" w Bytomiu.Parowozy T(b)-4688 (bezpaleniskowy). Zbudowany został w roku 1927 w fabryce Richarda Hartmanna w Chemnitz. Do roku 1991 pełniła służbę w miejskiej gazowni Wrocław - Tarnogaj.
Parowóz CT7.
Lokomotywa EL05-02.
Parowóz nr.1 przed budynkiem stacji Sochaczew Muzeum.
Budynek dworca stacji Sochaczew. Widok od ulicy Henryka Sienkiewicza.
Lokomotywa EL05-02.
Parowóz nr.1 przed budynkiem stacji Sochaczew Muzeum.
Budynek dworca stacji Sochaczew. Widok od ulicy Henryka Sienkiewicza.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz